بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

ماجرای حضور مهدی مهدوی کیا در تیم ستارگان عرب+ عکس | پرچم اسرائیل بر روی لباس بازی دوستانه!

  • کد خبر: ۹۲۹۱۸
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
  • ۱۰
ماجرای حضور مهدی مهدوی کیا در تیم ستارگان عرب+ عکس | پرچم اسرائیل بر روی لباس بازی دوستانه!
حضور مهدوی کیا در یک بازی دوستانه فوتبال، جنجال زیادی را حول سرمربی تیم ملی امید کشورمان به راه انداخته‌است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، برگزاری یک دیدار دوستانه میانه ستارگان عرب و ستارگان جهان در دوحه قطر حالا فوتبال ایران را حسابی درگیر حواشی عجیب و غریب کرده‌است. حضور مهدی مهدوی‌کیا در ترکیب ستارگان عرب از یک سو و وجود پرچم رژیم صهیونیستی روی لباس تیم ستارگان عرب از سوی دیگر حواشی بودند که حالا گریبان فدراسیون و ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی را گرفته‌اند.

تو ستاره عرب نیستی اقای مهدوی کیا

اولین انتقادی که از مهدی مهدوی کیا مطرح شد، ذات حضور او به عنوان یک ایرانی در ترکیب تیم ستارگان عرب فوتبال بود. موضوعی که با توجه به حضور اینفانتینو، رییس فیفا در ترکیب این تیم خیلی منطقی نبود، ضمن اینکه در روز‌هایی که تمام دنیا در تلاش هستند تا مباحث نژادپرستانه از فوتبال رخت بندد، ایراد به اینکه چرا یک ایرانی در ترکیب نژادی دیگر بازی کرده منطقی به نظر نمی‌رسید.

ضمن اینکه به نظر می‌رسد مهدوی کیا در ابتدا قرار بوده برای تیم ستارگان جهان به میدان برود، اما وقتی متوجه شده که آورام گرانت، سرمربی اسراییلی فوتبال و سابق چلسی، هدایت این تیم را برعهده دارد، درخواست کرده که در تیم حریف به میدان برود.

ماجرای پرچم اسراییل

روی پیراهن‌های ستارگان جهان و اساطیر عرب، پرچم تمامی کشور‌های عضو فیفا نقش بسته و در این بین پرچم اسراییل نیز به چشم می‌خورد. تعدادی از بازیکنان عرب حاضر در این مسابقه، پرچم اسراییل روی پیراهن را خط خطی کردند و بعد این لباس را پوشیدند، اما مهدی مهدوی کیا چنین کاری نکرد.
حالا منتقدان این موضوع به فدراسیون فوتبال ایراد گرفته‌اند که اصلا چرا به مهدوی کیا اجازه حضور در چنین مسابقه‌ای را داده‌است. مدتی است که شنیده می‌شود قرار است در راستای عادی سازی روابط میان برخی کشور‌های عرب و رژیم صهیونیستی، فیفا هم ورود کند و میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را به صورت مشترک به امارات و رژیم صهیونیستی بسپارد.

به همین خاطر است که بخشی از هواداران فوتبال به حضور مهدوی کیا و عدم واکنشش نسبت به پرچم اسراییل انتقاد دارند.

اسماعیل حسین‌زهی، نماینده مجلس در واکنش به این موضوع در مصاحبه‌ای اظهار کرد: ما انتظار داریم ستارگان ما از ستارگان دنیای عرب الگو بگیرند. این مسابقه غیررسمی بوده و انتظار داشتیم مهدی مهدوی‌کیا در این بازی شرکت نمی‌کرد، چون به رسمیت نشناختن اسرائیل از آرمان‌های ملت بزرگ ما است.

وی افزود: وقتی قهرمان ما در مسابقه جهانی شرکت نمی‌کند، نباید در یک مسابقه غیررسمی هم کسی با این شرایط حاضر شود. مهدوی کیا در اروپا بازی کرده و باید شرایط را درک می‌کرد. جوانان ما او را الگوی خودشان می‌دانند. وقتی اعتقادی به این رژیم نداریم و این کشور تنها متخاصم جهان است که فلسطین را غصب کرده، نباید آتو به دست دشمنان می‌داد.

ماجرای حضور مهدی مهدوی کیا در تیم ستارگان عرب+ عکس | پرچم اسرائیل بر روی لباس بازی دوستانه!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمدعلی ترکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
0
1
جناب مهدوی کیا من یک ایرانی هستم وکاری هم به سیستم موجود ندارم لطفا بفر مایید چرا بعنوان ستاره عربی در این تیم بازی کردی عربی که دشمن قسم خورده ایرانی ها هستند .
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
0
1
به هر حال اشتباه شده ولی ناخواسته بوده وعمدی نکرده عمدی
در کار نبوده ...خیلی هم منزوی بشیم کار درستی نیست...بهتر
بود مهدوی کیا هم با ماژیک روی پرچم اسراییل رو خط میکشیدبه نماینده محترم هم ضمن تشکر از دقت ایشان
توصیه میکنم به فاصله زیاد طبقاتی که نماینده‌های مجالس
قبلی درست کردن فکر کنه...وبه رفتن مردم زیر خط فقر
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
0
1
مسئولان ما خودشون هم شجاعت بیان علنی مخالفت با اسرائیل رو ندارن چه برسه به مهدوی کیا......درضمن مهدوی کیا نه با تیم ملی اسرائیل نه تیم باشگاهی اسراییل بازی نکرده.....این تیم ستارگان جهان بوده و هیچ ربطی به مهدوی کیا نداره........
رزا احمدنژاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
0
جناب مهدوی کیا ! شمع بزم محفل شاهان شدن ذوقی ندارد


ای خوش آن شمع که روشن میکند ویرانه ای را !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
0
باید حداقل پرچم را خط خطی میکرد
حمایت از رژیمی که عامل تحریم ایران و مرگ کودکان سرطانی ایران به خاطر نبود تحریم است منطقی نیست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
1
0
آقای مهدوی کیا شماخودت حزب بادی وآفتاب پرست. یکم سواد تو بالا ببر تا رفوزه نشی
یک انسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
1
0
روی صحبت من با کسانی هست که از مهدوی کیا حمایت کرده اند.خاک بر سر وطن فروشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
1
0
جناب مهدوی کیا با پول این مملکت به جایی رسیدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
0
0
آقای مهدوی کیا می‌تونستی پرچم اسرائیلی ک همینطور داره بر علیه کشورمان و خود تو ک ایرانی هستی دشنام میده و تحدیدمون میکنرو خط خطی کنی،چرا نکردی؟اگ نمی‌دونستی بیا اعلام کن ک نمی‌دونستی(ک واقعا حرف دفاع مسخره آیه)
اگ نه،پس میدونستیو نکردی باید بهت بگم واقعا برات متاسفم،چونکه این اسرائیل روزی به ناموس خودتم رحم نمیکنه
سیاوش صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
1
0
تابه امروزفکر کردیم که چراهمه دنیاباایران مشکل دارن عرب یهودی مسیحی دیگه کسی نمونده که ماباهاش خوب باشیم چرا۰فقط به اندازه یک ارزن فکرکنیم ۰
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->